רוכב אופניים הותקף ואיבד את הכרתו - בתו: "כדאי שיתוודו"
24/02/2026-17:15 24/02/2026-17:20 חדשות חמל דיווח
שבתאי לוי, בן 54, רוכב אופניים מקצועי זה כ-30 שנה, הותקף אתמול (שני) בשביל האופניים ליד הפארק הלאומי ברמת גן על ידי שני נערים בני 15-17. לדברי משפחתו, השניים בעטו בו - והוא איבד את הכרתו. לוי יצא לרכיבה במסלול הקבוע שלו, כפי שהוא נוהג לעשות מדי יום. לדבריו, הבחין בשני נערים בצד הדרך והמשיך בנסיעה. בשלב מסוים החל להרגיש שמישהו עוקב אחריו. בתו שלי סיפרה לוואלה כי הוא שם לב שמישהו נוסע קרוב אליו ומצלם. כאשר סובב את ראשו, ראה נעל מתקרבת לעבר גבו - ואז נבעט בעוצמה. כתוצאה מכך נפל מהאופניים ואיבד את הכרתו במקום. עובר אורח אלמוני שהגיע למקום הבחין בו מוטל על המדרכה וניגש לעזור. לוי הצליח, לדבריהם, להוציא את הטלפון מכיסו ובערפול חושים התקשר לבתו ואמר: "נפלתי מהאופניים תגיעו עכשיו הביתה". הבת סיפרה כי מיד הזעיקה את בני המשפחה. "אמרתי לאחותי תרוצי לאבא הוא נפל. שמעתי צרחות של אבא שלי צועק מכאבים ונאנח. הוא צעק בעטו בי ולא עשיתי להם כלום. אמא שלי צרחה באוטו". המשפחה הזמינה אמבולנס והוא פונה לבית החולים שיבא. בבית החולים הוכנס לוי לחדר הלם. בני המשפחה תיארו בכי והיסטריה. בבדיקות התברר כי הוא סובל משבר בשתי חוליות בעמוד השדרה, חבלות בפנים ופגיעות יבשות מרובות בגפיים. בשלב זה מנסים הרופאים להימנע מניתוח. לדבריהם, צפוי לו שיקום ארוך.