התיעוד הדרמטי של הנפילה בתל אביב • נהג הרכב משחזר את האימה: "אלוקים לא רצה שאני אמות"
22/03/2026-18:47 22/03/2026-18:50 חדשות חרדים10 דיווח
שלמה עקד שחזר בשיחה מבית החולים את רגעי האימה באזור 'הבימה', כאשר טיל התפוצץ צמוד למכוניתו: "היה הדף אדיר ועפו עליי בלוקים. היה המון עשן ופחדתי מאוד. בגלל שהייתי מכוסה באדמה, באמת חשבתי שאולי אני כבר מת. בירכתי את אלוהים שהציל אותי" The post https://