בני גנץ ברשת ב: "נתניהו צריך לסיים את תפקידו, אך אני אומר שיש כאן עם - והוא יכריע בקלפי." על תפקודה של ממשלת השינוי,...
23/03/2026-09:11 23/03/2026-11:55 חדשות כל רגע דיווח
בני גנץ ברשת ב: "נתניהו צריך לסיים את תפקידו, אך אני אומר שיש כאן עם - והוא יכריע בקלפי." על תפקודה של ממשלת השינוי, אמר: "הבעיה בממשלת בנט הייתה שהחלק הימני פזל לבייס שלו, וכך גם החלק השמאלי, מה שהוביל לקריסתה מבפנים. את 'מעשה בנט' עם השמאל - יכולתי לבצע עם הי*."