פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

אני כותב לך כי לקחתי על עצמי להיות שותף פעיל של מיזם חירום מרגש שאני מעורב בו בימים אלו, וחשבתי שזה עשוי לעניין אותך. ה

30/03/2026-22:42 30/03/2026-22:45 חדשות טלגרם עמית סגל דיווח

אני כותב לך כי לקחתי על עצמי להיות שותף פעיל של מיזם חירום מרגש שאני מעורב בו בימים אלו, וחשבתי שזה עשוי לעניין אותך.

ה
אני כותב לך כי לקחתי על עצמי להיות שותף פעיל של מיזם חירום מרגש שאני מעורב בו בימים אלו, וחשבתי שזה עשוי לעניין אותך. המיזם נקרא *"באנו"*, ומי שמובילה ומממנת אותו בעיקר היא קרן צליר (משפחת יעקבסון). אל הקרן הצטרפו גם גורמים משמעותיים במשק - מפעל הפיס, חברת מילגם, חברת מדיסון, קבוצת התקשורת בשבע ועוד. *המטרה היא להציל את החיים של סבא וסבתא*, פשוטו כמשמעו: אנחנו מפנים אזרחים ותיקים (75+) מקו העימות בצפון, כאלו שפיזית לא מסוגלים להגיע לממ"ד בזמן התרעה, ומעבירים אותם למלונות מוגנים ונגישים עם מעטפת טיפולית מלאה עד אחרי פסח. התשתית כבר עובדת בשטח ומאות קשישים כבר בטוחים במלונות, אבל כדי להרחיב את זה לעוד מאות שמחכים לנו – אנחנו מזמינים שותפים להצטרף אלינו. אנו נשמח גם למתנדבים שיגיעו לבתי המלון לפעילות חוויה שהקרן מקיימת יום יום בבתי המלון, כולל ליל הסדר. היעד הוא 1000 חדרי בית מלון עד אחרי הפסח. עד כה קרן צליר מימנה 200 חדרים והיא מציעה למוסדות לאומיים כמו מפעל הפיס להשתתף עם מצינג מלא. עלות שהות לזוג לשלשה שבועות היא כ 14,000 ש"ח. איך אפשר לעזור? *השתתפות ישירה*: כל סכום עוזר להעמיד עוד חדר בטוח לסבא או סבתא שנמצאים כרגע תחת אש. אני מז* אתכם להצטרף אליי ולקרן צליר. הלינק להרשמה למתנדבים: tzalirfund.org.il
הלינק לשותפות של 14,000 ומעלה pe4ch.com
ישנו גם לינק לשיתוף המוני. (Giveback): giveback.co.il
אשמח ממש אם תצטרף/י אלינו, או אפילו רק תעביר/י את זה הלאה למי שנראה לך רלוונטי. תודה רבה

עוד מאמרים בנושא