פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

Microsoft to deprecate legacy TLS in Exchange Online starting July

28/04/2026-16:18 28/04/2026-16:25 מחשבים וטכנולוגיה BleepingComputer דיווח

Microsoft to deprecate legacy TLS in Exchange Online starting July
Microsoft says it will start blocking legacy TLS connections for POP and IMAP email clients in Exchange Online starting in July 2026. [...]
סיכום מאמר
מייקרוסופט תתחיל לחסום חיבורי TLS מדור קודם עבור לקוחות דואר אלקטרוני POP ו-IMAP ב-Exchange Online החל מיולי 2026. החברה הודיעה כי בכוונתה להוציא משימוש גרסאות ישנות של פרוטוקול TLS, וזאת במסגרת מאמציה לשפר את האבטחה של שירותי הדואר האלקטרוני שלה. החל מיולי 2026, לקוחות POP ו-IMAP שלא יתמכו ב-TLS 1.2 או בגרסאות מאוחרות יותר לא יוכלו להתחבר ל-Exchange Online. שינוי זה צפוי להשפיע על ארגונים ומשתמשים שעדיין משתמשים בגרסאות ישנות של תוכנות דואר אלקטרוני או בהתקנים שלא תומכים ב-TLS המודרני. מייקרוסופט ממליצה ללקוחות לעדכן את התוכנה וההתקנים שלהם כדי להבטיח המשך גישה לשירותי הדואר האלקטרוני. הוצאת TLS הישן משימוש צפויה לשפר את אבטחת התקשורת ולהפחית את הסיכון להתקפות סייבר.

עוד מאמרים בנושא