הצלם שהותקף ע"י השמאל שובר שתיקה: "בעזה הרגשתי יותר בטוח"
29/04/2026-11:15 29/04/2026-11:20 חדשות עכשיו 14 דיווח
אחרי שנים של תקיפות, יריקות ונזק לציוד מצד פעילי השמאל, צלם ערוץ 14 שובר שתיקה בריאיון ל-C14 • סטס קופולו מתאר את רגעי האימה בו שוטרים נאלצו לחלץ אותו בקפלן: "זה חמור ביותר כשעיתונאי מרגיש יותר בטוח באזורי לחימה מאשר בלב תל אביב" • לדבריו, יש מי שאשם
סיכום מאמרסטס קופולו, צלם ערוץ 14, שובר שתיקה לאחר שנים של תקיפות ונזק לציוד מצד פעילי שמאל. בריאיון ל-C14, קופולו מתאר את חוויותיו הקשות, כולל רגעי אימה בהם נאלצו שוטרים לחלץ אותו מההפגנות בכיכר קפלן בתל אביב. לדבריו, הוא הרגיש יותר בטוח בעזה מאשר בלב תל אביב, "זה חמור ביותר כשעיתונאי מרגיש יותר בטוח באזורי לחימה מאשר בלב תל אביב". קופולו מצביע על אחריותם של גורמים מסוימים לתקיפות אלו. התקיפות והיריקות כלפי הצלם ועיתונאים נוספים מעוררות דאגה לגבי חופש העיתונות והביטחון של העוסקים בתחום. דבריו של קופולו מדגישים את הצורך בהגנה על עיתונאים וצלמים המבצעים את תפקידם. קופולו מתאר את החוויה הקשה שעבר ותוהה על הגורמים מאחורי האלימות.