פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

מאיצים את הבנייה: עשרות מיליונים יועברו לרשויות מקומיות

29/04/2026-12:54 29/04/2026-12:55 כלכלה ביזנעס דיווח

מאיצים את הבנייה: עשרות מיליונים יועברו לרשויות מקומיות
ממשלת ישראל במהלך דרמטי: מענקים של מעל 230 מיליון ש"ח יועברו ל-14 רשויות מקומיות שהגדילו משמעותית את היצע הדיור ב-2025. המהלך נועד לתמרץ את השלטון המקומי לקדם שיווקים והיתרי בנייה ולסייע בהורדת מחירי הדיור לרווחת הציבור. משרד האוצר, משרד הפנים, משרד
סיכום מאמר
ממשלת ישראל החליטה על מהלך דרמטי להאצת הבנייה במדינה, במסגרתו יועברו מעל 230 מיליון ש"ח ל-14 רשויות מקומיות. המענקים נועדו לתמרץ את הרשויות לקדם שיווקים והיתרי בנייה, במטרה להגדיל את היצע הדיור ולהוריד את מחירי הדיור. המהלך הוא פרי שיתוף פעולה בין משרד האוצר, משרד הפנים ומשרדי ממשלה נוספים. הרשויות המקומיות שהגדילו משמעותית את היצע הדיור בשנת 2025 ייהנו מהמענקים, שיסייעו להן להמשיך ולפתח את התשתיות ולספק מענה לצורכי הדיור של הציבור. בכך, הממשלה שמה לה למטרה לתרום לרווחת הציבור ולהקל על המצוקה בתחום הדיור. סך המענקים יועבר לרשויות המקומיות בהתאם להישגיהן בתחום הבנייה והשיווק.

עוד מאמרים בנושא