פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

אסף רוזנצוייג הרשות השופטת באיראן הודיעה שהוצאו להורג שלושה "סוכני מוסד" שלקחו חלק במהומות נגד המשטר בינואר ופ

04/05/2026-06:38 04/05/2026-06:40 חדשות טלגרם צאט הכתבים N12 דיווח

אסף רוזנצוייג
הרשות השופטת באיראן הודיעה שהוצאו להורג שלושה "סוכני מוסד" שלקחו חלק במהומות נגד המשטר בינואר ופ
אסף רוזנצוייג הרשות השופטת באיראן הודיעה שהוצאו להורג שלושה "סוכני מוסד" שלקחו חלק במהומות נגד המשטר בינואר ופגעו בכוחות הביטחון @N12chat
סיכום מאמר
הרשות השופטת באיראן הודיעה על הוצאתם להורג של שלושה אנשים שהואשמו בריגול עבור המוסד ולוקחים חלק במהומות נגד המשטר שהתרחשו בחודש ינואר. על פי הדיווחים, השלושה פגעו בכוחות הביטחון במהלך ההפגנות. איראן הואשמה בעבר בדיכוי אלים של מפגינים והוצאתם להורג של מתנגדי משטר. ההודעה על ההוצאות להורג מגיעה על רקע מתיחות גבוהה בין איראן למדינות המערב, ובמיוחד עם ישראל. הרשויות באיראן טוענות כי השלושה היו מעורבים בפעילות ריגול ובחתרנות נגד המשטר. ההוצאות להורג עוררו דיווחים על המשך הדיכוי האלים של מתנגדי המשטר באיראן. הנושא עשוי להחריף את המתיחות בין איראן למדינות המערב. הידיעה על ההוצאות להורג פורסמה על ידי הרשות השופטת האיראנית.

עוד מאמרים בנושא