פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

GTA in World War II: Third-person shooter now under $2 on Steam

04/05/2026-16:42 04/05/2026-16:45 מחשבים וטכנולוגיה Notebookcheck דיווח

GTA in World War II: Third-person shooter now under $2 on Steam
Deal | The Saboteur sends players to occupied Paris in the 1940s, featuring an open world, sabotage missions, car chases and shootouts. The third-person shooter is 80% off on Steam until May 7, bringing the price down to a new all-time low of just un
סיכום מאמר
המשחק "The Saboteur" זמין כעת במחיר שיא נמוך של פחות מ-2 דולרים על סטีม. המשחק, שמתרחש בפריז הכבושה בשנות ה-40, הוא יריות בגוף שלישי עם עולם פתוח, משימות חבלה, מרדפים וקרבות יריות. במסגרת המבצע, מחיר המשחק ירד ב-80% עד ל-7 במאי. "The Saboteur" מזכיר את סדרת GTA בזכות העולם הפתוח והמשחקיות הדינמית. השחקנים יכולים לחוות את רוח המלחמה וליטול חלק בפעולות חבלה ובהתנגדות לכוחות הכיבוש. המשחק מציע חווית משחק עשירה ומרתקת במחיר נמוך במיוחד, מה שהופך אותו להצעה אטרקטיבית עבור חובבי משחקי פעולה ומעריצי סדרת GTA. המבצע על סטीम הוא הזדמנות מצוינת לרכוש את המשחק במחיר שובר שיא.

עוד מאמרים בנושא