פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

המתיחות עם איראן נמשכת - האם טראמפ יתקוף?

05/05/2026-21:55 05/05/2026-22:00 חדשות ערוץ איי 24 ניוז דיווח

איראן שוב משגרת טילים לאיחוד האמירויות: שר המלחמה והרמטכ"ל האמריקני טענו שהירי על דובאי הוא מתחת לרף המלחמה, ולא ממוטט את הפסקת האש. כתבתו של ברק בטש מתוך המהדורה המרכזית, ערוץ 15 בשלט עדכונים שוטפים בערוץ הוואטסאפ של i24NEWS להצטרפות: bit.ly
אתר i24NEWS: i24news.tv
השידור החי: video.i24news.tv
 להורדת האפליקציה: app.i24newstv.workers.dev
 עקבו אחרינו באינסטגרם: instagram.com
 עקבו אחרינו ב-X: x.com
סיכום מאמר
המתיחות בין ארצות הברית לאיראן נמשכת לאחר שאיראן שיגרה טילים לעבר איחוד האמירויות. שר המלחמה והרמטכ"ל האמריקני טענו כי הירי על דובאי הוא מתחת לרף המלחמה ולא מהווה איום ממשי על הפסקת האש. הצהרתם באה לאחר שיגור טילים בליסטיים מאיראן לעבר מטרות באמירויות, מה שהוביל לחששות מעימות צבאי בין הצדדים. המתיחות באזור נמצאת בנקודת רתיחה, וההתפתחויות הצבאיות והדיפלומטיות צפויות להשפיע על היציבות האזורית. ממשל טראמפ נדרש להחליט האם להגיב צבאית לתקרית, או לפעול בדרכים דיפלומטיות כדי למנוע הסלמה. ההחלטה צפויה להשפיע על יחסי החוץ של ארצות הברית עם איראן ועל היציבות במזרח התיכון. המתיחות נותרה גבוהה, וההתפתחויות הבאות צפויות להיות מוכרותצות בקרוב. איראן ממשיכה להפגין יכולות צבאיות, וארצות הברית נדרשת להגיב בזהירות.

עוד מאמרים בנושא