פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

ראשי מערכת הביטחון באזהרה לנתניהו: "איראן נמר פצוע ומסוכן, כל הסכם איתה - רע לישראל" | אור הלר

06/05/2026-20:00 06/05/2026-20:05 חדשות רשת 13 דיווח

ראשי מערכת הביטחון באזהרה לנתניהו: "איראן נמר פצוע ומסוכן, כל הסכם איתה - רע לישראל" | אור הלר
ראשי מערכת הביטחון באזהרה לנתניהו: "איראן נמר פצוע ומסוכן, כל הסכם איתה - רע לישראל" | אור הלר
סיכום מאמר
ראשי מערכת הביטחון הישראלית פרסמו אזהרה חריפה לראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה כל הסכם עם איראן יהיה "רע לישראל". לדבריהם, איראן מהווה "נמר פצוע ומסוכן" והסכם עמה עלול להביא להתחזקותה ולהגדלת האיום על ישראל. האזהרה מגיעה על רקע הדיונים על עסקת הגרעין עם איראן והחששות מפני התחזקותה הצבאית והגרעינית. ראשי מערכת הביטחון הדגישו כי הסכם עם איראן לא ימנע ממנה לפתח יכולות צבאיות וגרעיניות, ועלול להביא להסרת הלחץ הכלכלי והבינלאומי המופעל עליה. הם קוראים לנתניהו להמשיך ולנקוט עמדה נחרצת נגד הסכם עם איראן, ולהעדיף את האינטרסים הלאומיים של ישראל. בכך, הם מבקשים להשפיע על ההחלטות המדיניות ולהדגיש את הסכנות הטמונות בהסכם עם איראן. האזהרה באה לידי ביטוי בהצהרה חריפה וברורה.

עוד מאמרים בנושא