פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

ברק אובמה אמר בריאיון ל־CBS על הסכם הגרעין עם איראן: “עשינו את זה בלי לירות אפילו טיל אחד. הוצאנו 97 אחוז מהאורניום המוע

14/05/2026-17:32 14/05/2026-17:35 חדשות טלגרם חדשות 301 דיווח

ברק אובמה אמר בריאיון ל־CBS על הסכם הגרעין עם איראן:
“עשינו את זה בלי לירות אפילו טיל אחד.
הוצאנו 97 אחוז מהאורניום המוע
ברק אובמה אמר בריאיון ל־CBS על הסכם הגרעין עם איראן: “עשינו את זה בלי לירות אפילו טיל אחד. הוצאנו 97 אחוז מהאורניום המועשר של איראן. אין ספק שההסכם הזה עבד, ולא היינו צריכים להרוג המון אנשים או לסגור את מצר הורמוז.” בהמשך נטען כי איראן, באמצעות דיפלומטיה אמיתית וללא מלחמה או הסלמה, הסכימה להגביל חלק גדול מתוכנית הגרעין האזרחית שלה ועמדה בהתחייבויותיה. לפי הדברים, זה מוכיח שאיראן תמיד חיפשה שלום ולא מלחמה, ושאפשר להגיע עמה לדיפלומטיה של “רווח לשני הצדדים”. מרדכי כ. לפרסום ב-301: t.me
301 העולם הערבי בטלגרם

עוד מאמרים בנושא