פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

שר ההגנה האמריקאי לשעבר, רוברט גייטס, על נתניהו: הוא אמר לי ביולי 2009 שהמשטר האיראני שברירי ויתפורר במתקפה הראשונה....

17/05/2026-23:17 17/05/2026-23:20 חדשות כל רגע דיווח

שר ההגנה האמריקאי לשעבר, רוברט גייטס, על נתניהו: הוא אמר לי ביולי 2009 שהמשטר האיראני שברירי ויתפורר במתקפה הראשונה....
שר ההגנה האמריקאי לשעבר, רוברט גייטס, על נתניהו: הוא אמר לי ביולי 2009 שהמשטר האיראני שברירי ויתפורר במתקפה הראשונה. אמרתי לו אז שהוא טועה לחלוטין - שהוא מזלזל בחוסן של האיראנים. זה מה שהוא מנסה למכור כבר שנים

עוד מאמרים בנושא