פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

מסר מארה"ב? מטוסי התדלוק האמריקנים יישארו בישראל לפחות עד 2027

18/05/2026-20:18 18/05/2026-20:20 חדשות חדשות 0404 דיווח

מסר מארה"ב? מטוסי התדלוק האמריקנים יישארו בישראל לפחות עד 2027
מסר מארה"ב? מטוסי התדלוק האמריקנים יישארו בישראל לפחות עד 2027
סיכום מאמר
צה"ל חשף לאחרונה כי ארצות הברית החליטה להשאיר בישראל מטוסי תדלוק אמריקנים לפחות עד שנת 2027. מטוסים אלו, מסוג KC-46, משמשים לתדלוק מטוסי קרב ומסוקים באוויר, ומאפשרים להאריך את משך הטיסות ולהרחיב את טווח הפעולה של כוחות האוויר. הנוכחות של מטוסי התדלוק האמריקנים בישראל מהווה הבעת תמיכה ואמון של ארצות הברית ביכולותיה של ישראל להגן על עצמה. ההחלטה להשאיר את המטוסים בישראל נחשבת למסר חיובי ומעודד, ומשקפת את היחסים החזקים בין שתי המדינות. ההסכם הוא חלק מהמאמצים לשמירה על היציבות האזורית ומהווה הוכחה נוספת לקשרים האסטרטגיים בין ישראל לארצות הברית. המטוסים ממשיכים לתרום לביטחון ישראל ולפעילותה הצבאית.

עוד מאמרים בנושא