בזמן שטראמפ עוצר תקיפה – איראן משקמת טילים ומתכוננת להסלמה
19/05/2026-08:35 19/05/2026-08:40 מקומי JDN דיווח
בזמן שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע על דחיית המתקפה נגד איראן, גורמים ביטחוניים בארה״ב מזהירים כי טהרן מנצלת את ההפוגה לצורך התעצמות והיערכות מחודשת לעימות. לפי דיווח שפורסם בניו יורק טיימס, איראן פועלת לשיקום עשרות אתרי טילים בליסטיים שנפגעו במ
סיכום מאמרמתיחות גבוהה נמשכת בין איראן לארצות הברית לאחר שארה"ב דחתה מתקפה צבאית נגד טהרן. גורמים ביטחוניים בארה"ב מדווחים כי איראן מנצלת את ההפוגה כדי לשקם אתרי טילים בליסטיים שנפגעו בתקיפות קודמות ולהתכונן להסלמה בעימות. לפי הדיווחים, איראן פועלת לשיקום עשרות אתרים שנפגעו, וזאת בניסיון להתחזק ולהיערך מחדש לעימות צבאי אפשרי. בכך, איראן ממשיכה במאמציה להתעצם ולהתמודד עם האיומים הביטחוניים שהיא מתמודדת איתם. המתיחות בין הצדדים נותרה גבוהה, וההתפתחויות הצבאיות ממשיכות להיות במעקב צמוד. איראן ממשיכה להתעצם ולהתכונן, כאשר המתיחות עם ארה"ב נותרת על כנה. בכירי הביטחון בארה"ב עוקבים אחר ההתפתחויות וממשיכים להעריך את המצב הביטחוני באזור. איראן ממשיכה להתמודד עם האתגרים הביטחוניים, כאשר המתיחות נמשכת.