פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

עושה קופה? X מגבילה את כמות הפוסטים וההודעות למשתמשים חינמיים

19/05/2026-16:47 19/05/2026-16:50 מחשבים וטכנולוגיה TGspot דיווח

עושה קופה? X מגבילה את כמות הפוסטים וההודעות למשתמשים חינמיים
משתמשים ב-X ולא משלמים? הרשת החברתית של אילון מאסק תגביל אתכם יותר מתמיד בתקווה לעודד אתכם לשלם
סיכום מאמר
רשת X, בבעלות אילון מאסק, מתכננת להגביל את כמות הפוסטים וההודעות למשתמשים חינמיים במטרה לעודד אותם לשדרג למנוי בתשלום. לפי הדיווחים, המשתמשים החינמיים יוכלו לקרוא רק מספר מוגבל של פוסטים ביום, וגם כמות ההודעות שיוכלו לשלוח תוגבל. צעד זה הוא חלק ממאמציה של הרשת החברתית להגדיל את הכנסותיה ולהפוך את המודל העסקי שלה לרווחי יותר. מגבלות אלו צפויות להשפיע על משתמשים רבים שלא משלמים עבור השירות, ועלולה להוביל לירידה בפעילות ובמעורבות שלהם ברשת. ההחלטה באה לאחר ש-X ניסתה למצוא דרכים להעלות את מספר המשתמשים המשלמים, אך ללא הצלחה רבה עד כה. מגבלות חדשות אלו צפויות להיכנס לתוקף בקרוב.

עוד מאמרים בנושא