דסק החוץ סגן הנשיא ו* על המו"מ עם איראן: אם הם רוצים עסקה - הם צריכים להבין שנשק גרעיני זה קו אדום. יש הרבה טיוטו
19/05/2026-20:52 19/05/2026-20:55 חדשות טלגרם צאט הכתבים N12 דיווח
דסק החוץ
סגן הנשיא ו* על המו"מ עם איראן: אם הם רוצים עסקה - הם צריכים להבין שנשק גרעיני זה קו אדום. יש הרבה טיוטות ואני לא יכול להגיד שיש הסכם עד שממש נחתום, וזה תלוי בהם כי אנחנו עושים עבודה טובה
@N12chat
סיכום מאמרסגן הנשיא האמריקאי הדגיש כי איראן חייבת להבין שנשק גרעיני הוא "קו אדום" במגעים להשגת עסקה. הוא ציין כי ישנן מספר טיוטות להסכם, אך לא ניתן לדבר על הסכם סופי עד לחתימה עצמה. סגן הנשיא הוסיף כי ההצלחה תלויה באיראן, שכן הצד האמריקאי עושה עבודה טובה. הדבר מגיע לאחר סבב של מגעים בין הצדדים בנוגע לתוכנית הגרעין האיראנית. המשא ומתן נועד להשיג הסכם שימנע מאיראן לפתח נשק גרעיני. סגן הנשיא הדגיש כי האמריקאים עושים מאמצים רבים כדי להגיע להסכם, אך נדרשת הבנה ברורה מצד איראן לגבי הקווים האדומים. נכון לעכשיו, אין הסכם סופי, והתהליך נמשך. הצדדים ממשיכים לדון בנושא, והתוצאה עדיין אינה ודאית.