סגן הנשיא ו* על המו"מ עם איראן: אם הם רוצים עסקה - הם צריכים להבין שנשק גרעיני זה קו אדום. יש הרבה טיוטות ואני לא...
19/05/2026-21:03 19/05/2026-21:05 חדשות כל רגע דיווח
סגן הנשיא ו* על המו"מ עם איראן: אם הם רוצים עסקה - הם צריכים להבין שנשק גרעיני זה קו אדום. יש הרבה טיוטות ואני לא יכול להגיד שיש הסכם עד שממש נחתום, וזה תלוי בהם כי אנחנו עושים עבודה טובה