George Kittle defends appearance at Thunder playoff game: ‘Chill bruh’
19/05/2026-21:43 19/05/2026-21:46 חדשות New York Post דיווח
Turns out, George Kittle had a good reason for cheering on the Thunder in Oklahoma City on Monday night.
סיכום מאמרהטייט אנד של סן פרנסיסקו 49', ג'ורג' קיטל, עורר סערה לאחר שהופיע במשחק הפלייאוף של אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול דאלאס מאבריקס. קיטל, שהיה אורח באולם Paycom Center, נראה מריע לקבוצת הת'אנדר במהלך המשחק, מה שהוביל לביקורת מצד אוהדי ה-49'. לאחר המשחק, הגיב קיטל לביקורת ברשתות החברתיות, באומרו "תירגעו אחי" ("Chill bruh"). בהמשך התברר כי לקיטל סיבה טובה להופיע במשחק: הוא חבר טוב של שחקן הת'אנדר, ג'וש גידי, איתו שיחק בנבחרת אוניברסיטת איווה. קיטל הסביר כי גידי הזמין אותו למשחק והוא לא יכול היה לסרב. הופעתו של קיטל במשחק הפלייאוף הדגישה את הקשרים שלו עם שחקנים מליגות שונות ואת התעניינותו בכדורסל. קיטל הראה כי הוא תומך בחבריו, גם אם הם משחקים בקבוצות אחרות.