פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

לוחמינו מחיל הים סיימו את ההשתלטות על משט הטרור מטורקיה. כלל הספינות והאנטישמים נעצרו בהצלחה. לכוחותינו שלום. שאפו ענק ל

19/05/2026-23:34 19/05/2026-23:35 חדשות טלגרם חדשות 301 דיווח

לוחמינו מחיל הים סיימו את ההשתלטות על משט הטרור מטורקיה.
כלל הספינות והאנטישמים נעצרו בהצלחה.
לכוחותינו שלום.
שאפו ענק ל
לוחמינו מחיל הים סיימו את ההשתלטות על משט הטרור מטורקיה. כלל הספינות והאנטישמים נעצרו בהצלחה. לכוחותינו שלום. שאפו ענק למפקד חיל הים החדש אייל הראל, על אפס סובלנות ונחמדות לאנטישמים הארורים. הלל ביטון רוזן
סיכום מאמר
לוחמי חיל הים הישראלי השלימו בהצלחה את מבצע ההשתלטות על משט הטרור שיצא מטורקיה. כל הספינות והנוסעים, שזוהו כאנטישמים, נעצרו ללא אירועים חריגים. הכוחות הישראליים פעלו בנחישות ובמקצועיות, תוך שמירה על שלומם במהלך המבצע. המבצע המוצלח זכה לשבחים, ובראשם לשבחו של מפקד חיל הים החדש, אייל הראל, על תפקודו היעיל והנחוש. הראל זכה להערכה על "אפס סובלנות" כלפי האנטישמים. המבצע מדגים את יכולתו של חיל הים הישראלי להתמודד עם איומים בים ולהגן על ביטחון המדינה. הישג זה מהווה הוכחה נוספת ליכולותיו ולנכונותו של הצבא הישראלי להגן על המדינה. המבצע הסתיים ללא נפגעים לכוחותינו.

עוד מאמרים בנושא