פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

שלטונות איראן הוציאו להורג שני בני אדם לאחר שהואשמו בהקמת קבוצה שמטרתה "לשבש את ביטחון המדינה". כך דווח בסוכנות הידיעות...

21/05/2026-09:39 21/05/2026-09:40 חדשות כל רגע דיווח

שלטונות איראן הוציאו להורג שני בני אדם לאחר שהואשמו בהקמת קבוצה שמטרתה "לשבש את ביטחון המדינה". כך דווח בסוכנות הידיעות...
שלטונות איראן הוציאו להורג שני בני אדם לאחר שהואשמו בהקמת קבוצה שמטרתה "לשבש את ביטחון המדינה". כך דווח בסוכנות הידיעות תסנים. לא נמסרו פרטים נוספים על זהות המוצאים להורג או נסיבות המקרה.

עוד מאמרים בנושא