פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

פוקס ניוז מפי דובר סנטקום: צבא ארה״ב ביצע ביום שני תקיפות למטרות הגנה בדרום איראן. התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסי

26/05/2026-02:01 26/05/2026-02:46 חדשות טלגרם מבזקי רעם דיווח

פוקס ניוז מפי דובר סנטקום: צבא ארה״ב ביצע ביום שני תקיפות למטרות הגנה בדרום איראן. התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסי
פוקס ניוז מפי דובר סנטקום: צבא ארה״ב ביצע ביום שני תקיפות למטרות הגנה בדרום איראן. התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסירות איראניות שניסו להט* מוקשים במצר הורמוז מבזקי⚡️רעם מבזקי חדשות בזמן אמת 📲 t.me
סיכום מאמר
צבא ארצות הברית ביצע תקיפות הגנה בדרום איראן, במטרה לנטרל איומים על האזור. לפי דובר סנטקום, התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסירות איראניות שניסו להטמין מוקשים במצר הורמוז, נתיב שיט חיוני. התקיפות נערכו ביום שני, במסגרת המאמצים לשמירה על היציבות באזור. צבא ארה"ב פעל כדי להגן על האינטרסים שלו ושל בעלי בריתו, ולמנוע פגיעה בביטחון האזורי. התקיפות מדגימות את המחויבות של ארה"ב לביטחון במזרח התיכון. מצר הורמוז הוא נתיב שיט אסטרטגי, והפרעה לתנועה בו עלולה להביא להשפעות כלכליות מרחיקות לכת. צבא ארה"ב ממשיך לפעול כדי להבטיח את חופש השיט באזור. התקיפות הן חלק מהמאמצים המתמשכים של ארה"ב להגן על האזור מפני איומים.

עוד מאמרים בנושא