פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

פוקס ניוז מפי דובר סנטקום: צבא ארה״ב ביצע ביום שני תקיפות למטרות הגנה בדרום איראן. התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסי

26/05/2026-02:00 26/05/2026-03:11 חדשות טלגרם חדשות 301 דיווח

פוקס ניוז מפי דובר סנטקום: צבא ארה״ב ביצע ביום שני תקיפות למטרות הגנה בדרום איראן. התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסי
פוקס ניוז מפי דובר סנטקום: צבא ארה״ב ביצע ביום שני תקיפות למטרות הגנה בדרום איראן. התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסירות איראניות שניסו להט* מוקשים במצר הורמוז ברק בטש
סיכום מאמר
צבא ארצות הברית ביצע תקיפות הגנה בדרום איראן, במטרה לנטרל איומים על האינטרסים האמריקניים באזור. לפי דובר פיקוד המרכז האמריקני (סנטקום), התקיפות התמקדו באתרי שיגור טילים ובסירות איראניות שניסו להטמין מוקשים במצר הורמוז, נתיב שיט חיוני ליצוא נפט. התקיפות בוצעו ביום שני, במסגרת המאמצים האמריקניים לשמור על היציבות באזור ולהגן על כוחותיה. מצר הורמוז הוא נתיב אסטרטגי חשוב, ופעולות איראן באזור נתפסות כאיום על הביטחון האזורי והגלובלי. התקיפות מדגימות את המחויבות האמריקנית להגן על האינטרסים שלה באזור ולהרתיע את איראן מפני פעולות עוינות. צבא ארה"ב ממשיך לפעול בנחישות כדי לשמור על היציבות במזרח התיכון.

עוד מאמרים בנושא