הלחימה בצפון: שני לוחמי צה"ל נפצעו מירי נ"ט
27/05/2026-21:43 27/05/2026-21:45 מקומי סרוגים דיווח
צה"ל ממשיך לתקוף בגבול לבנון: מוקדם יותר היום (רביעי), שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח קל כתוצאה מירי נ"ט במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון. על פי הודעת דובר צה"ל הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתם עודכנה.