בכירים בעירייה בצפון הארץ נעצרו בחשד לקבלת שוחד – מובאים לחקירה בלהב 433
02/06/2026-07:04 02/06/2026-07:05 חדשות חדשות 0404 דיווח
בכירים בעירייה בצפון הארץ נעצרו בחשד לקבלת שוחד – מובאים לחקירה בלהב 433
סיכום מאמרבמסגרת חקירת שחיתות נרחבת, נעצרו בכירים בעירייה בצפון הארץ בחשד לקבלת שוחד. החשודים הובאו לחקירה בלהב 433, יחידת המשטרה לחקירות הונאה. על פי החשד, בכירי העירייה קיבלו שוחד במסגרת עסקאות נדל"ן ופרויקטים עירוניים. החקירה החלה לאחר שנאספו ראיות לכאורה על מעורבות בכירי העירייה בעסקאות חשודות. החשודים נחקרו על ידי חוקרי להב 433, והם צפויים להישאל על נסיבות העסקאות ועל מעורבותם בהן. החקירה מתנהלת בחשד לעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. הפרשה מעוררת דאגה בנוגע לשחיתות ברשויות המקומיות, והיא צפויה להמשיך ולהתפתח בימים הקרובים. החשודים צפויים להישלח למעצר עד תום ההליכים. החקירה נמשכת, וצפויה להתמקד בפרטים נוספים על העסקאות החשודות.