חיזוק הנוכחות הישראלית בפסיפיק: ישראל חנכה שגרירות חדשה בפיג'י
02/06/2026-09:14 02/06/2026-09:15 מקומי JDN דיווח
שר החוץ גדעון סער חנך היום (שלישי) את שגרירות ישראל בפיג'י, במהלך ביקור רשמי שהוא מקיים במדינה שכלל סדרת פגישות עם בכירי הממשלה המקומית וחתימה על הסכמי שיתוף פעולה. השגרירות החדשה נועדה לחזק את נוכחות ישראל באזור הפסיפיק כולו ולהעמיק את הקשרים עם מדי
סיכום מאמרשר החוץ גדעון סער חנך את שגרירות ישראל בפיג'י, במסגרת ביקור רשמי במדינה. השגרירות החדשה נועדה לחזק את הנוכחות הישראלית באזור הפסיפיק ולהעמיק את הקשרים עם מדינות האזור. במהלך הביקור, נפגש סער עם בכירי הממשלה המקומית וחתם על הסכמי שיתוף פעולה. החיזוק בנוכחות הישראלית באזור בא לידי ביטוי בהקמת השגרירות, שתהווה בסיס לפעילות דיפלומטית וכלכלית ישראלית בפיג'י וסביבתה. צעד זה מדגיש את המחויבות של ישראל להרחיב את השפעתה ולהעמיק את יחסיה עם מדינות האוקיינוס השקט. השגרירות החדשה צפויה לתרום לקידום אינטרסים ישראליים באזור ולפתוח הזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה בתחומים שונים. בכך, ממשיכה ישראל לחזק את מעמדה בזירה הבינלאומית.