Former Detroit TV anchor files * discrimination lawsuit against old station, claims new general manager protected men
04/06/2026-04:49 04/06/2026-04:50 חדשות New York Post דיווח
"If Asher had not been female, she would not have been treated in the same discriminatory manner," the federal complaint said.
סיכום מאמרעוגנת טלוויזיה לשעבר בדטרויט הגישה תביעה בגין אפליה נגד תחנת הטלוויזיה בה עבדה, בטענה שהמנהל הכללי החדש גילה העדפה לגברים. התובעת טענה כי התנהלות התחנה כלפיה הייתה שונה עקב מגדרה הנשי. לפי התלונה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי, אם התובעת לא הייתה אישה, היא לא הייתה נתונה לאותה התנהלות מפלה. התובעת טענה כי תחנת הטלוויזיה פעלה בניגוד לחוקי שוויון הזדמנויות בעבודה. התלונה מדגישה כי המנהל הכללי החדש של התחנה נקט בצעדים מפלים נגד התובעת, שלא היו מתקבלים כנגד עמיתים גברים. התביעה מבקשת לפצות את התובעת על הנזק שנגרם לה בשל האפליה. הפרשה מעוררת שאלות בנוגע ליחס שוויוני במקום העבודה. התלונה מדגישה את הצורך בשמירה על זכויות העובדים והעובדות.