פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

מנכ"ל אנבידיה: "חברות צריכות לשלם לעובדים כמה שיותר"

04/06/2026-09:30 04/06/2026-09:35 חדשות כיכר השבת דיווח

מנכ"ל אנבידיה: "חברות צריכות לשלם לעובדים כמה שיותר"
מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, קרא לחברות להעלות את שכר העובדים ככל הניתן, על רקע הרווחים העצומים שמניבה מהפכת הבינה המלאכותית. את הדברים אמר בשולי תערוכת Computex בטאיפיי, כאשר נשאל על סכסוך עבודה מתוקשר בסמסונג אלקטרוניקס. "אני לא מומחה בתחום הזה," אמ

עוד מאמרים בנושא