פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

אחרי שהדגל הפלסטיני הוסר מהפרלמנט, נשיאת סלובניה הניפה את הדגל בארמון

07/06/2026-13:41 07/06/2026-10:45 מקומי בחדרי חרדים דיווח

אחרי שהדגל הפלסטיני הוסר מהפרלמנט, נשיאת סלובניה הניפה את הדגל בארמון
נשיאת סלובניה הניפה את דגל פלסטין בארמון לאחר שראש הממשלה החדש הסיר אותו בפרלמנט. השלט יתנוסס כתזכורת ל"הפרות חמורות של המשפט ההומניטארי הבינלאומי" ברחבי העולם

עוד מאמרים בנושא