אחרי שהדגל הפלסטיני הוסר מהפרלמנט, נשיאת סלובניה הניפה את הדגל בארמון
07/06/2026-13:41 07/06/2026-10:45 מקומי בחדרי חרדים דיווח
נשיאת סלובניה הניפה את דגל פלסטין בארמון לאחר שראש הממשלה החדש הסיר אותו בפרלמנט. השלט יתנוסס כתזכורת ל"הפרות חמורות של המשפט ההומניטארי הבינלאומי" ברחבי העולם