21 מצלמות לא חוקיות שצילמו את המרחב הציבורי הוסרו בעיר לוד על ידי לוחמי מג"ב ושוטרים
09/06/2026-11:02 09/06/2026-11:05 חדשות חרדים10 דיווח
אתמול, במסגרת פעילות המפקדה המשימתית שהוקמה בערים רמלה ולוד ולאחר פעילות מודיעינית ממושכת, הסירו ושוטרי מחוז מרכז ולוחמי משמר הגבול 21 מצלמות שהותקנו בניגוד לחוק ואשר צילמו את המרחב הציבורי. לפיהחשד, המצלמות שימשו בין היתר גורמי פשיעה לשליטה על צירים