בעקבות הפרסום בכיפה: סניף בני עקיבא יישאר במקומו
10/06/2026-13:54 10/06/2026-13:55 חדשות כיפה דיווח
בעקבות חשיפת כיפה כי עיריית ירושלים החליטה להעביר את מבנה סניף בני עקיבא בית וגן לשימוש חרדי, העירייה מיהרה להבהיר: "הסניף ישאר במקום עד למציאת חלופה בתיאום" ח"כ משה טור פז התערב: "הסניף יישאר במקומו. נמשיך לטפל ולהלחם בנושא"
סיכום מאמרעיריית ירושלים הודיעה כי סניף בני עקיבא בית וגן לא יעבור לשימוש חרדי, לאחר חשיפת כיפה. גורמים בעירייה מיהרו להבהיר כי הסניף "ישאר במקום עד למציאת חלופה בתיאום". החלטה זו באה לאחר התערבותו של ח"כ משה טור פז, שהבטיח כי הסניף "יישאר במקומו" וכי יימשך הטיפול בנושא. הפרשה החלה כאשר התפרסם כי העירייה מתכננת להעביר את המבנה לשימוש חרדי, מה שהוביל להתנגדות מצד נציגי בני עקיבא והתערבות פוליטית. בסופו של דבר, הוחלט להשאיר את הסניף במקומו עד למציאת פתרון חלופי. ההחלטה התקבלה לאחר שיחות בין הגורמים המעורבים, והיא מהווה ניצחון לבני עקיבא ולתושבי האזור. הסניף צפוי להישאר במקומו עד להסדרת עתידו.