עימות בישיבת הממשלה בצפון: סמוטריץ' הטיח ברגב - "מחלקת תקציבים בשביל פריימריז"
11/06/2026-15:14 11/06/2026-15:25 חדשות איי 24 ניוז דיווח
עימות בישיבת הממשלה בצפון: סמוטריץ' הטיח ברגב - "מחלקת תקציבים בשביל פריימריז"
סיכום מאמרעימות חריף התרחש בישיבת הממשלה בצפון בין שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', לשרת התחבורה, מירי רגב. סמוטריץ' תקף את רגב בטענה כי משרד התחבורה הופך ל"מחלקת תקציבים בשביל פריימריז". הוויכוח התגלע על רקע חלוקת התקציבים וההעדפות של משרד התחבורה. סמוטריץ' התנגד להקצאת כספים לפרויקטים שונים, בטענה כי הם אינם מותאמים למדיניות הכלכלית. רגב, לעומת זאת, טענה כי הפרויקטים הנדונים חיוניים לפיתוח התחבורה בארץ. העימות בישיבה משקף את המתיחות בין השרים בנוגע לחלוקת המשאבים והעדיפויות הכלכליות. הוויכוח צפוי להשפיע על קבלת ההחלטות בממשלה בנוגע לתקציב ולמדיניות הכלכלית. ישיבת הממשלה בצפון נועדה לדון בנושאים שונים, אך העימות בין סמוטריץ' לרגב הפך למוקד הדיון.