Beth Mead describes moving to Manchester City as a ‘no-brainer’
12/06/2026-15:17 12/06/2026-15:45 חדשות The Guardian דיווח
Ex-Arsenal forward signs three-year deal with cham
סיכום מאמרכדורגלנית נבחרת אנגליה, בת' מיד, חתמה בקבוצת מנצ'סטר סיטי לאחר שעזבה את ארסנל. מיד, שהצטיינה ביורו 2022, תיארה את המעבר למנצ'סטר סיטי כ-"החלטה מובנת מאליה". הכדורגלנית חתמה על חוזה לשלוש שנים בקבוצה האנגלית, שזכתה לאחרונה באליפות הליגה האנגלית ובגביע האנגלי. מיד, שהצטרפה לארסנל ב-2017, שיחקה 74 משחקים וכבשה 28 שערים במדי הקבוצה. היא תצטרף לשחקניות מובילות אחרות במנצ'סטר סיטי, כולל אלן ווייט וג'יל רוארד. המעבר צפוי לחזק את סיכויי הקבוצה לזכות בתארים נוספים בעונה הקרובה. מיד הביעה את התרגשותה מהאתגר החדש והצטרפותה לקבוצה שאפתנית. בכך, מסמלת מיד את חיזוקה של מנצ'סטר סיטי לקראת עונת שיא.