לאחר מאבק: מהגר ניגרי שזכה בחצי מיליון אירו קיבל אישור שהייה באיטליה
14/06/2026-15:35 14/06/2026-15:40 מקומי JDN דיווח
סיפורו של אהיזומוונגיה בן ה-36 החל במסע הישרדות מורכב מניגריה, (ווינט) דרך שנתיים בשבי בלוב ועד הגעתו לאיטליה בדרכי הים. זמן קצר לאחר שהשתקע במדינה, רכש כרטיס גירוד ב-5 אירו וגילה שזכה בחצי מיליון אירו. עם זאת, הוא נקלע למלכוד בירוקרטי: החוק האיטלקי
סיכום מאמרמהגר ניגרי בן 36 זכה בחצי מיליון אירו בהגרלה באיטליה וקיבל לאחר מאבק ארוך אישור שהייה במדינה. אהיזומוונגיה הגיע לאיטליה בדרכי הים לאחר מסע הישרדות קשה מניגריה, שכלל שנתיים בשבי בלוב. לאחר שהשתקע באיטליה, רכש כרטיס גירוד ב-5 אירו וזכה בסכום גדול. עם זאת, הוא נתקל בקשיים בירוקרטיים בקבלת אישור שהייה עקב חוקי ההגירה האיטלקיים. לאחר מאבק ממושך, זכה אהיזומוונגיה באישור שהייה, המאפשר לו להישאר באיטליה ולהנות מזכייתו. הפרשה מדגישה את האתגרים שעמם מתמודדים מהגרים במדינות אירופה, וכן את החשיבות של מאבק על זכויותיהם. אהיזומוונגיה הוא דוגמה לסיפור הצלחה של מהגר שהצליח להתגבר על מכשולים ולממש את זכויותיו. הוא יוכל עתה לבנות את חייו באיטליה.