בנט טוען: "יש לי תוכנית אסטרטגית להקרסת המשטר האיראני"
15/06/2026-11:45 15/06/2026-11:45 חדשות חמל דיווח
יו״ר מפלגת ״ביחד״ נפתלי בנט תקף היום (שני) את ההסכם בין איראן לארה" שאותו כינה ״תפנית מסוכנת לביטחון ישראל". בנט סימן את הגורם המרכזי שלטענתו הוביל למצב "באלף הימים האחרונים גילינו שוב ושוב את גדולתו של העם ואת רפיסותה של הממשלה". עוד הוסיף כי "במלחמה עם איראן ראינו את הביצועים האדירים של צה"ל וכוחות הביטחון בחזית ואת הגבורה של העם בעורף. הבוקר גילינו שהממשלה שוב לא מסוגלת להפוך את כל אלה להישגים ביטחוניים בני קיימא". בנט הבטיח שאם ייבחר - ינהג אחרת "יש לנו תוכנית אסטרטגית ברורה להקרסת המשטר האיראני. ביד האחת לא נאפשר לאיראן לפרוץ לגרעין, וביד השנייה נביא להתפוררות המשטר באמצעים מדיניים, מודיעיניים, כלכליים, טכנולוגיים וצבאיים יחד", טען.
סיכום מאמרנפתלי בנט, יו"ר מפלגת "ביחד", תקף את ההסכם בין איראן לארה"ב, וכינה אותו "תפנית מסוכנת לביטחון ישראל". בנט טען כי הממשלה נכשלה בניהול מדיניות החוץ והביטחון, ושהוא מציע תוכנית אסטרטגית להקרסת המשטר האיראני. לדבריו, "באלף הימים האחרונים גילינו את גדולתו של העם ואת רפיסותה של הממשלה". בנט הדגיש את הצלחת צה"ל והכוחות הביטחוניים במערכה נגד איראן, אך טען שהממשלה לא הצליחה להפוך זאת להישגים ביטחוניים. בנט הציג את תוכניתו, הכוללת שימוש באמצעים מדיניים, מודיעיניים, כלכליים, טכנולוגיים וצבאיים כדי למנוע מאיראן להשיג יכולות גרעיניות ולהביא להתפוררות המשטר. הוא הבטיח כי אם ייבחר, ינהג אחרת ויוביל את ישראל למדיניות ביטחונית אפקטיבית יותר. תוכניתו של בנט נועדה להתמודד עם האתגרים הביטחוניים שהציב המשטר האיראני.