מרדכי דוד קיבל מעצר בית של 5 ימים בגלל שחסם את לוסי אהריש
15/06/2026-16:30 15/06/2026-16:30 חדשות עכשיו 14 דיווח
פעיל הי* מרדכי דוד שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים לאחר שנעצר בעקבות אירוע מחוץ לבית המשפט, שבו על פי החשד חסם את דרכם של העיתונאית לוסי אהריש ובעלה השחקן צחי הלוי • המשטרה הודיעה כי במסגרת החקירה נעצרו שישה חשודים ונאספו ראיות ועדויות • במשטרה טוענים
סיכום מאמרהפעיל הימני מרדכי דוד שוחרר למעצר בית לאחר שנעצר בחשד לחסימת דרכה של העיתונאית לוסי אהריש ובעלה, השחקן צחי הלוי, מחוץ לבית המשפט. דוד קיבל מעצר בית של 5 ימים, במסגרת החקירה שנערכת נגדו. המשטרה הודיעה כי נעצרו שישה חשודים ונאספו ראיות ועדויות באירוע. על פי החשד, דוד חסם את דרכם של אהריש והלוי, והמשטרה פתחה בחקירה כדי לאשש את החשדות. האירוע התרחש לאחר דיון בבית המשפט, והמשטרה פעלה במהירות כדי לעצור את החשודים. מעצר הבית של דוד הוא חלק מהחקירה המתמשכת, והמשטרה ממשיכה לאסוף ראיות כדי לקבוע את העובדות באירוע. דוד הוא פעיל ימין מוכר, והאירוע עורר הדים בתקשורת.