יותם זמרי: "טראמפ נתן הכי הרבה, אך גם אכזב הכי הרבה"
16/06/2026-10:44 16/06/2026-10:45 חדשות עכשיו 14 דיווח
יותם זמרי, פאנליסט תוכנית הפטריוטים, התייחס להסכם המתגבש בין ארה"ב לאיראן • זמרי טען כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, למרות שנתן רבות לישראל, גם אכזב רבות • הוא כינה את טראמפ "* ברמת בנט" והביע חשש מעולם מוזר אם ההסכם ייחתם
סיכום מאמרהסכם הגרעין בין ארה"ב לאיראן מעורר דו-שיח בישראל. יותם זמרי, פאנליסט תוכנית "הפטריוטים", התייחס להסכם וטען כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, למרות תרומתו הרבה לביטחון ישראל, גם אכזב רבות. זמרי כינה את טראמפ "ברמת בנט" והביע חשש מעתיד מורכב אם ההסכם ייחתם, וציין כי הוא עלול להוביל לעולם מוזר. לדבריו, טראמפ נתן לישראל הרבה, אך גם אכזב רבות, וההסכם עם איראן עלול להיות צעד לאחור. זמרי הדגיש כי הסכם זה עלול להשפיע על היציבות האזורית ועל ביטחון ישראל. הוא קרא להתייחס ברצינות לסיכונים הכרוכים בהסכם. בכך, זמרי הצטרף לשורה של פרשנים ופוליטיקאים שהביעו דאגה מההשלכות של ההסכם.