Mobileye is entering the US robotaxi market with standalone service
16/06/2026-17:20 16/06/2026-18:35 מחשבים וטכנולוגיה Ars Technica דיווח
The driving technology company Mobileye plans to launch a robotaxi service in an as-yet-unnamed US city in 2027, it said earlier today. The service will be vertically integrated, using Mobileye's Moovit mobility platform to interact with customers bo
סיכום מאמרמובילאיי נכנסת לשוק הרובוטקסי בארה"ב עם שירות עצמאי. חברת הטכנולוגיה לנהיגה מובילאיי הודיעה כי בכוונתה להשיק שירות רובוטקסי בעיר בארה"ב שטרם נקבעה, בשנת 2027. השירות יהיה משולב אנכית, תוך שימוש בפלטפורמת הניידות Moovit של מובילאיי כדי לתקשר עם לקוחות. המהלך הזה מסמן את כניסתה של מובילאיי לשוק הרובוטקסי בארה"ב, המתפתח במהירות. השירות צפוי לכלול צי רכבים אוטונומיים, שיפעלו באמצעות טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית של מובילאיי. החברה צופה כי השירות ישנה את הדרך בה אנשים נעים בערים בארה"ב. מובילאיי תשתמש בפלטפורמת Moovit כדי לספק שירות מקיף וידידותי למשתמש. השקת השירות צפויה להתרחש בעיר בארה"ב אחת תחילה, ולאחר מכן להרחיב לערים נוספות. בכך, מובילאיי מצטרפת לשחקניות מובילות אחרות בשוק הרובוטקסי.