כוכבת "האח הגדול" חושפת: "הייתה לי הפרעת אכילה קשה"
17/06/2026-15:22 17/06/2026-15:25 חדשות חמל דיווח
ענבל אלדן הודחה בשבוע שעבר מבית "האח הגדול" והגיעה למקום העשירי העונה. למרות שנכנסה רק בכניסה השנייה, היא ללא ספק הייתה אחת הדיירות הבולטות בבית בזכות שמחת החיים והאנרגיות שלה. כעת, היא חושפת פרט לא פשוט על עברה.
סיכום מאמרכוכבת הריאליטי "האח הגדול", ענבל אלדן, חשפה לאחר הודחתה מהתוכנית כי סבלה בעבר מהפרעת אכילה קשה. אלדן, שהגיעה למקום העשירי בעונה, נכנסה לבית האח הגדול בכניסה השנייה והפכה לאחת הדיירות הבולטות בזכות האנרגיות והשמחה שהביאה עמה. לאחר צאתה מהתוכנית, היא בחרה לחשוף פרט אישי ורגיש על עברה, והודתה כי נאבקה בהפרעת אכילה. אלדן הדגישה כי התמודדותה עם הבעיה הייתה קשה, אך היא מצאה דרך להתגבר עליה. חשיפתה של אלדן עשויה לעורר שיח חשוב סביב הפרעות אכילה והתמודדות עם בעיות נפשיות. בכך היא מראה כי גם כוכבי ריאליטי מתמודדים עם אתגרים אישיים.