פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

לוחמי אש מתחנת "אגוז" חילצו אמש גור *ים משריפה בשטח פתוח

18/06/2026-09:24 18/06/2026-10:00 חדשות ערוץ חדשות NWS דיווח

בשעות הלילה, פעלו לוחמי האש של תחנת "אגוז" במחוז ירושלים לכיבוי שריפה שפרצה בשטח פתוח. במהלך פעולות הכיבוי, הבחינו אנשי הצוות בגור *ים קטן הלכוד בין הלהבות ונתון בסכנת חיים מיידית וחלק מהצוות ריכז מאמץ בבלימת האש ובכיבוי הלהבות, לוחם אש נוסף חילץ את הגור בבטחה מתוך מתחם השריפה. לאחר חילוצו, ומשנמצא כי הוא אינו פגוע, נמסר גור ה*ים לתושב מקומי שהתנדב לטפל בו ולדאוג לשלומו. צילום: כבאות והצלה לישראל

עוד מאמרים בנושא