נפילת החיילים: בן גביר: "לבנון כולה צריכה לבעור". סמוטריץ: "לפתוח את הגיהנום"
19/06/2026-13:20 19/06/2026-10:45 מקומי בחדרי חרדים דיווח
בן גביר אחרי נפילת החיילים: "על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אימהות לבנוניות צריכות לבכות". סמוטריץ׳ הגיב: "בוקר קשה. וידום אהרון. זמן לדבר באש". ליברמן: "זהו כישלון ישיר של ראש הממשלה ושר הביטחון"