במוקד השיחות: איראן וארה"ב ידונו בלבנון, בנפט ובנכסים המוקפאים
21/06/2026-12:12 21/06/2026-12:15 מקומי JDN דיווח
המשלחת האיראנית לשיחות המשא ומתן עם ארצות הברית קיימה הבוקר (ראשון) דיון פנימי בציריך שבשווייץ, לקראת פתיחת סבב השיחות הרב-צדדי בהשתתפות נציגי איראן, ארצות הברית, קטאר ופקיסטן. כהקדמה לפגישות המו"מ, נפגש שר החוץ האיראני עם מקבילו השוויצרי והשניים בחנ
סיכום מאמראיראן וארה"ב עומדות לקיים שיחות משא ומתן בציריך שבשווייץ, בהשתתפות נציגי קטאר ופקיסטן. המשלחת האיראנית קיימה דיון פנימי לקראת הפגישות, שעסקו בנושאים שונים, בהם לבנון, נפט ונכסים מוקפאים. שר החוץ האיראני נפגש עם מקבילו השוויצרי במסגרת ההכנות לשיחות. סבב השיחות צפוי לדון בנושאים מרכזיים, בהם הסכסוך בין איראן לארה"ב והשלכותיו האזוריות. השיחות מתקיימות באווירה מתוחה, לאחר שנים של מתיחות בין הצדדים. הנושאים העיקריים שעל הפרק כוללים את הסכם הגרעין האיראני, נושא הנפט והנכסים המוקפאים, וכן המצב בלבנון. השיחות הן חלק מניסיון להגיע להסדר בין הצדדים ולפחית את המתיחות באזור. המשך השיחות צפוי להבהיר את כוונות הצדדים ואת הסיכויים להגיע להסכם.