פרסום ראשון: נהגי התחבורה הציבורית יקבלו פיצוי על המלחמה
21/06/2026-14:10 21/06/2026-14:10 חדשות עכשיו 14 דיווח
ההסתדרות הלאומית וארגון חברות התחבורה הגיעו להסכמות עם משרדי האוצר והתחבורה על מתווה פיצוי לנהגים שלא נכללו בחל"ת בזמן מלחמת "שאגת הארי" • הנהגים, שהתייצבו לעבודה תחת איומי טילים, יקבלו פיצוי על משמרותיהם לאחר חודשים של משא ומתן אינטנסיבי להסדרת זכוי
סיכום מאמרנהגי התחבורה הציבורית בישראל יקבלו פיצוי על עבודתם במהלך מלחמת "שאגת הארי". לאחר משא ומתן ממושך, הגיעו ההסתדרות הלאומית וארגון חברות התחבורה להסכמות עם משרדי האוצר והתחבורה על מתווה פיצוי לנהגים שלא נכללו בחל"ת. הנהגים, שהמשיכו לעבוד תחת איומי טילים, יקבלו פיצוי על משמרותיהם. ההסכם בא לאחר חודשים של דיונים אינטנסיביים להסדרת זכויותיהם של הנהגים. הפיצוי ניתן כהוקרה על עבודתם המסורה והמאתגרת של הנהגים במהלך המלחמה. ההסכם מהווה צעד חשוב בהכרה בתרומתם של נהגי התחבורה הציבורית למאמץ הלאומי. הפיצוי צפוי להביא להקלה כלכלית לנהגים ולסייע בשיקום שגרת העבודה. הפרסום הוא ראשון מסוגו והוא מדגיש את החשיבות של ההסכם בין הצדדים.