מלמד בתלמוד תורה בבני ברק היכה שני ילדים: המנהל השעה אותו ליממה אחת - והוא חזר
21/06/2026-14:25 21/06/2026-14:30 חדשות חרדים10 דיווח
מלמד בחיידר 'תורת אמת' בבני ברק הודה כי היכה שני תלמידים בכיתה ה' כי הילדים "התחצפו" ו"היה צריך ללמד אותם" • הוא הושעה ליום אחד בלבד - וחזר ללמד • המנהל: "זה לא יחזור. באמת מעשה חריג שלא ייעשה אצלנו, השעיתי אותו ליום אחד. הוא ניסה להצדיק את עצמו אבל