לאחר התקרית הקשה בלבנון: המכתב המצמרר של הסמג"ד ללוחמים
21/06/2026-15:02 21/06/2026-15:05 חדשות עכשיו 14 דיווח
לאחר נפילתם של מפקד גדוד 52, סא"ל דור בן שמחון ז"ל, ושלושת אנשי הצוות - סמ"ר נוה חבשוש ז"ל, סמ"ר יואב קליין ז"ל וסמ"ר ליאב כבביה ז"ל - שנפגעו מרחפן נפץ, שלח סגן מפקד הגדוד רס"ן א' איגרת ללוחמים וכתב: "הימים האחרונים הם מהקשים שידע הגדוד. איבדנו את מפ
סיכום מאמרהתקרית הקשה בלבנון העלתה למודעות את הסיכונים הנשקפים לחיילים בשטח. לאחר נפילתם של מפקד גדוד 52, סא"ל דור בן שמחון, ושלושת אנשי הצוות שלו, כתב סגן מפקד הגדוד, רס"ן א', מכתב ללוחמים. במכתבו, הוא ציין כי "הימים האחרונים הם מהקשים שידע הגדוד" והודה ללוחמים על תפקודם. הרחפן הנפיץ שהפיל את החיילים הוביל לתגובות רבות בצה"ל. סגן מפקד הגדוד הדגיש את החשיבות של המשך הפעילות והלמידה מהאירוע. המכתב משקף את הרגשות הקשים שחוו הלוחמים והמפקדים לאחר התקרית. צה"ל ממשיך לפעול ולנתח את האירועים כדי לשפר את הבטיחות בשטח. התקרית בלבנון מדגישה את הסיכונים והאתגרים שעמם מתמודדים חיילי צה"ל. המכתב מהווה עדות לנחישות ולרוח הלחימה של הלוחמים. התגובות לאירוע ממשיכות להגיע.