פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

הרצוג ל"פוקס": "החלום שלי הוא לנסוע עם המכונית עד ביירות"

21/06/2026-18:16 21/06/2026-15:20 מקומי בחדרי חרדים דיווח

הרצוג ל"פוקס": "החלום שלי הוא לנסוע עם המכונית עד ביירות"
הנשיא הרצוג אמר בראיון על ביקורו האחרון בגבול הצפון ועל פנייתו לציבור ולהנהגה הלבנונית בשפה הערבית. "אין לנו מחלוקות מהותיות עם לבנון. אנחנו רוצים שלום"

עוד מאמרים בנושא