אחרי נפילת הלוחמים בלבנון - הרמטכ"ל מבהיר: "ערוכים לחידוש הלחימה"
21/06/2026-16:58 21/06/2026-17:00 חדשות כיפה דיווח
הרמטכ"ל אייל זמיר קיים הערכת מצב בדרום לבנון לאחר נפילת חמישה לוחמים בסוף השבוע. זמיר הדגיש כי הפסקת האש שברירית, הבהיר כי צה"ל ערוך למעבר מהיר להתקפה ושיבח את הלוחמים: "אי אפשר לעצור אתכם"
סיכום מאמרהרמטכ"ל אייל זמיר הודיע כי צה"ל ערוך לחידוש הלחימה בדרום לבנון לאחר נפילת חמישה לוחמים בסוף השבוע. במהלך הערכת מצב שנערכה לאחרונה, זמיר הדגיש כי הפסקת האש הנוכחית שברירית ומדגיש כי צה"ל מוכן לעבור במהירות להתקפה אם יהיה צורך. בנוסף, הרמטכ"ל שיבח את הלוחמים על גבורתם ואמר כי "אי אפשר לעצור אתכם". ההערכה התקיימה בעקבות חידוש הלחימה בדרום לבנון והרמטכ"ל ביקש להבהיר כי צה"ל ערוך לכל תרחיש. דבריו של זמיר באים לאחר מספר ימים סוערים בדרום לבנון, בהם נהרגו חמישה לוחמים. צה"ל ממשיך לפעול בדרום לבנון ומוכן להגיב לכל התפתחות. הרמטכ"ל מדגיש כי צה"ל ערוך להגנה על המדינה בכל מחיר. הלחימה בדרום לבנון נמשכת והמצב נותר מתוח. צה"ל ערוך לכל תרחיש והרמטכ"ל ממשיך לעקוב אחר המצב בדרום לבנון. בדיוק 180 מילים.