פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

"אחרי הסכם הבושה - ישראל צריכה להיות הילד הרע"

21/06/2026-21:06 21/06/2026-21:20 חדשות ערוץ איי 24 ניוז דיווח

"אחרי הסכם הבושה - זה הזמן של ישראל לשבור את הנוסחה מול טראמפ, להיות הילד הרע וללכת על מהלך שחיזבאללה לא ישכח" | צבי יחזקאלי מתוך המהדורה המרכזית, א'-ה' בשעה 19:50, ערוץ 15 בשלט עדכונים שוטפים בערוץ הוואטסאפ של i24NEWS להצטרפות - bit.ly
אתר i24NEWS: i24news.tv
השידור החי: video.i24news.tv
להורדת האפליקציה: app.i24newstv.workers.dev
עקבו אחרינו באינסטגרם: instagram.com
עקבו אחרינו ב-X: x.com
סיכום מאמר
ישראל צריכה לנצל את ההזדמנות שנוצרה לאחר הסכם הבושה ולשנות את הגישה שלה כלפי חיזבאללה ואיראן. לפי צבי יחזקאלי, הגיע הזמן לישראל "להיות הילד הרע" ולנקוט בצעדים נחרצים שיחזירו את ההרתעה הישראלית באזור. יחזקאלי טוען כי יש ללכת על מהלך שתוצאותיו יורגשו על ידי חיזבאללה ואיראן, וישבר את הנוסחה הנוכחית מול ממשל טראמפ. בכך, ישראל תוכל להחזיר את היוזמה לידיה ולהראות כי היא לא מתכוונת לסבול את התעצמות חיזבאללה ואיראן. מהלך כזה ידרוש אומץ ויכולת פעולה נחרצת, אך הוא עשוי להשיג את מטרתו ולהחזיר את היציבות לאזור. ישראל צריכה להיות מוכנה לפעול בצורה נחרצת כדי להשיג את מטרותיה הביטחוניות.

עוד מאמרים בנושא