לאחר שניסו לפגוע בכוחותינו: 2 מחבלי חמאס חוסלו בצפון הרצועה
22/06/2026-08:05 22/06/2026-08:10 חדשות חמל דיווח
צה"ל תקף בסוף השבוע (ש') בצפון רצועת עזה וחיסל את אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה. המחבל פעל לייצור וחלוקת אמצעי לחימה בין הפלוגות ושימש כאחראי על בניית מטענים ובתים ממולכדים. בעת האחרונה, זאזא ניסה להט* מטענים בקרבת הקו הצהוב, במטרה לפגוע בכוחות צה"ל הפועלים במרחב. בתקיפה נוספת בצפון הרצועה, צה"ל חיסל את המחבל חסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה. צפדי היה אחראי לאורך המלחמה על כלל מתווי הצליפה נגד כוחותינו במרחב העיר עזה. בתקופה האחרונה, צפדי הפר באופן שיטתי את הסכם הפסקת האש, וניסה לפעול להכשרת מחבלים ולקידום מתווי צליפה נוספים נגד כוחות צה"ל.
סיכום מאמרצה"ל חיסל שני מחבלי חמאס בכירים בצפון רצועת עזה לאחר שניסו לפגוע בכוחותינו. המחבלים, אחמד מוניר חליל זאזא וחסין צפדי, היו אחראים על הנדסה וצליפה במרחב העיר עזה. זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה, פעל לייצור וחלוקת אמצעי לחימה וניסה להטמין מטענים בקרבת הקו הצהוב. צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה, היה אחראי על מתווי הצליפה נגד כוחות צה"ל והפר באופן שיטתי את הסכם הפסקת האש. צה"ל תקף אותם בתקיפות נפרדות, כחלק מהמאמץ להרחיק את האיום הביטחוני מרצועת עזה. חיסול המחבלים מהווה מכה נוספת לחמאס וליכולתו לפעול נגד ישראל. צה"ל ממשיך לפעול נגד איומים ביטחוניים ברצועה.