רבבות נוסעים ביום: הושלם שלב משמעותי בפרויקט הנת"צ בירושלים
22/06/2026-10:27 22/06/2026-10:30 חדשות כיפה דיווח
שלב משמעותי הושלם בפרויקט נתיבי התחבורה הציבורית בשדרות בגין בעיר הבירה. עבודות המקטע בין מחלף ליפתא לשדרות גולדה מאיר הסתיימו; הסדר תנועה חדש הופעל, והפרויקט כולו צפוי להסתיים ב-2027
סיכום מאמררבבות נוסעים צפויים ליהנות משירות תחבורה ציבורית משופרת בירושלים עם השלמת שלב משמעותי בפרויקט נתיבי התחבורה הציבורית (נת"צ) בשדרות בגין. הפרויקט, שמטרתו לשפר את התחבורה הציבורית בעיר, הגיע לאבן דרך חשובה עם סיום העבודות במקטע בין מחלף ליפתא לשדרות גולדה מאיר. לאחר השלמת השלב הזה, הופעל סדר תנועה חדש שיאפשר לנוסעים ליהנות משירות יעיל יותר. הפרויקט כולו צפוי להסתיים בשנת 2027, ויכלול שדרוג משמעותי של התחבורה הציבורית בירושלים. עם השלמת הפרויקט, רבבות נוסעים שמשתמשים בתחבורה הציבורית בירושלים ייהנו משירות משופר ויעיל יותר. הפרויקט מהווה צעד חשוב לקראת שיפור התחבורה הציבורית בעיר הבירה.